close

 

 

Accepts you as you are
Believes in you
Calls you just to say "HI 
Doesn't give up on you 
Envisions the whole of you (even the unfinished parts) 
Forgives your mistakes
Gives unconditionally
Helps you
Invites you over
Just "be" with you
Keeps you close at heart
Loves you for who you are 
Makes a difference in your life 
N
ever Judges
Offers support
Picks you up
Quiets your fears 
Raises your spirits
Says nice things about you
Tells you the truth when you need to hear it 
Understands you 
Values you
Walks beside you
X-plain things you don't understand
Yells when you won't listen
Zaps you back to reality







 

 


 

 

﹝接受原本的你﹞ 
﹝相信你這個人﹞ 
﹝打電話給你,就是想說聲嗨!﹞ 
﹝從不放棄對你的信心﹞ 
預期你總是盡全力(即使有未達成的部份)﹞ 
﹝原諒你的過錯﹞ 
﹝無條件地給予﹞ 
﹝幫助你﹞ 
﹝邀請你﹞ 
﹝靜靜地在你身旁﹞ 
﹝靠近你的心﹞ 
﹝因你原來的樣子而愛你﹞ 
﹝使你的生活與以往不同﹞ 
﹝不論斷﹞ 
﹝支持你﹞ 
﹝扶你一把﹞ 
﹝止息你的懼怕﹞ 
﹝鼓舞你的心靈﹞ 
﹝跟別人述說你好的那一面﹞ 
﹝當需要時,會告訴你實情﹞ 
﹝懂你﹞ 
﹝看重你﹞ 
﹝與你同行﹞ 
﹝解你的惑﹞ 
﹝在你聽不下時,會大吼你一下﹞ 
﹝把你拉回現實﹞ 



你覺得
你自己做了26個中的幾個?






我問過自己
紅字的我應該都做過= =+
有幾個啊..
20個XDD


應該吧XD"


﹝原諒你的過錯﹞
是因為你根本沒有過錯
所以我無法原諒


﹝幫助你﹞
是因為其實都是你在幫助我
我幫助你多少
我不曉得@@


﹝使你的生活與以往不同﹞ 
這我也不會清楚的
我又不是你肚子裡的蛔蟲QQ"(好可怕


﹝不論斷﹞ 
因為我看不懂他的意思囧


﹝跟別人述說你好的那一面﹞ 
因為我陳述事實-.-...


﹝把你拉回現實﹞ 
偶爾
少數
因為要打擊才會成長QQ"

arrow
arrow
    全站熱搜

    郭小紫 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()